Monday 21 February 2011

Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia

Sebagai Ketua Guru Penyelaras ICT di SMKIJC, saya diberi mandat untuk mengemaskinikan laman web dan mencipta blog sekolah bagi merealisasikan anugerah yang diberi kepada sekolah sebagai sekolah 5-star rating. Walaupun saya bukanlah guru yang berlatarbelakangkan pendidikan ICT, tetapi dengan keinginan ingin mencuba yang sangat tinggi, saya terima dengan hati terbuka dan lapang fikiran semata-mata untuk memartabatkan lagi SMKIJC di bidang ICT walaupun serba serbi kekurangan. Saya yakin dgn sedikit kemahiran yang saya ada, dapat dikongsi bersama-sama dengan semua warga pendidik di SMKIJC. Harapan saya yang juga matlamat saya untuk tahun ini ialah untuk menghasilkan sebanyak mungkin blog mengikut subjek yang dapat di'link'kan dan dikongsi bagi kebaikan dan kegunaan para pelajar mahupun guru-guru. Insyaallah

2 comments:

  1. Assalamualaikum & Salam sejahtera..

    Tahniah di atas pelancaran blog =) semoga blog ini memudahkan kami warga IJC yang telah lama meninggalkan IJC untuk mendapat maklumat terkini tentang IJC =) Congrats Pn Aidah!

    -ain IJC 2004-

    ReplyDelete